20 grader i sol'n

Igår låg jag ute med lillebror och solade på baksidan, hade ingen blomspruta så när det blev för varmt fick vi använda hans vattenbazooka, inte skönt. Snodde lite glass från kylen också, fast vi inte får hihi.


Jag älskar mina rosa naglar, sofia har det liggandes i ett kassavalv hemma. Men jag har kollat på Oceans eleven;D

Senare på kvällen bard et av till kryptan som visade sig vara ett skafferi egentligen, mysig källare under en kyrka. Men men, lokalen har inget med tillställningen att göra. Vi var där för att spana in kungsängens, kanske stockholms, eller världens, one and only BAND OF ROCK! Hollywookmakeb på myspace.
Dom var as bra, men vi vart hungriga så vi gick lite innan de slutade spela för att ta oss ett snack på donkelina. btw, söder hade ett härligt dance crew igår på stora torget, dom var grymma på att dansa. jag undrar om man kanske ska ta nån kurs haha. Vet att Ullis säkert redan har spanat in en lämplig mentor;D



Idag ska jag få besök av Jenny och Alex, vi ska sola järnet och jaga cancer. Jag ska måla mina tånaglar i mitt nya gula nagellack som jessica från klassen gav mig, stort tack till henne!

Peace!/ Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0