Aldrig mer matte

( The Verve - I sit and wonder, grym låt som jag kan tipsa om)

Inge framgång med läppglanset men jag hitatde dock en kjol som jags ak köpa imorgon! Marinblå, tajt, med synlig dragkedja. påminner om kjolarna från Reiss fast lite tuffare i och med dragisen.
Snart kommer Alex och besöker min enkla boning, hon sak plugga matte. Det sak inte jag för idag slutade jag nämligen på Matte c kursen. jag vet att det bara är några veckor kvar men jag orkar inte med min hemska lärare och jag är inte direkt logiskt lagd så jag förstår ju ändå inget. Och jag läser hundra poäng MER än vad jag sak så det var inga problem att ta bort kursen. Jag komme rheller inte ha användning av matten eftersom jag hädanefter kommer dömas efter arbetsprover.SÅ så är det med det! Nu har jag mer tid att....slappa med;)

/ Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0