Baby, this is a new age

Tur att det är nån som håller ställningarna här i bloggen, själv har jag varit riktigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Har gjort annat helt enkelt, nästan inget dator sittande över huvudtaget. Men nu är jag här, sitter och lyssnar på Milow. Är helt kär i den killen! I alla fall i hans röst. Får inte in nån låt nu däremot..så sök på honom på youtube, klart värt det! :)

Första dagarna nu på lovet har varit rätt lugna för min del, inget speciellt som hänt sådär. Eller jo, har sökt in till högskolan nu och ääääntligen bestämt vad jag vill göra i höst! Ska söka en yrkesutbildning också :) Hoppas hoppas på den och annars blir de nån kurs på högskolan då. De blir nog bra, vilket som, känner mig inte lika uppstressad nu längre iaf! Skönt att ha de klart. Och man kan faktiskt ändra sig, hoppa av en kurs osv osv.. det är inte kört för livet nu! Måste verkligen lära mig att inte stressa upp mig själv för minsta lilla. Är nog lite av en kontroll människa även fast jag inte vill erkänna det själv. Men de blir bättre och bättre, fast de brukar ta ett tag att coola ner sig..först måste man få oja sig lite. Fast egentligen ska man väl leva för dagen för jämnan, som någon sa till mig en gång..tänk va mycket lättare livet skulle vara då. No stress.

Nu ska jag hoppa ner i sängen..trötter som jag är.

Godnatt / U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0