Björn Axén do your thing!

Nu har jag bokat en ny klipptid på Björn axen på Åhlens. Min hårfärg kommer bli bra men klippningen irriterar jag mig på något otroligt. Det känns så kantigt så det måste jämnas lite och kanske tunnas ut en hel del i topparna.
Förut klippte jag mig på tony and guy men på sista tiden har jag inte varit nöjd när jag har gått därifrån så jag har bestämt mig för att bli en kund till björn axen. Denhär gången ska jag dock klippa mig hos en trainee för jag spenderade så mycket på att färga det och jag ska ju inte direkt klippa värsta frisyren, bara jämna ut topparna.
Så den 17 kommer jag kunna ha utsläppt hår igen!
Hoppas det blir bra då.

Puss / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0