Bloggen= öde på senaste

Bloggen har verkligen varit som en öken nu dom senaste dagarna (som Tea visade så fint me sin bild haha!), alltså helt öde. Ingen av oss verkar ha haft nått särskilt att skriva eller så har vi väl kanske helt enkelt njutit av vädret som varit under påsken. Låg ute i shorts och solade för ett par dagar sen, det kallar jag nice. Sånt väder vill vi ha mer av! Helst hela tiden.

Nu måste jag däremot berätta om vad jag var med om för två dagar sen när jag var och hämtade syrran hos kusinerna på landet. Jag har provat på westernridning! Cowboy liknande ridning alltså. Sjukt kul var det, men svårt innan man kom in i det. Det är inte alls som att rida som vanligt kan jag ju säga. Men helt klart det roligaste jag gjort på länge. Känner att jag har saknat ridningen..kanske blir att ta upp det snart igen :)

Imorgon är det tillbaka till skolan igen, var sjuk igår och ledig idag så har inte behövt ta mig dit än. Men imorgon..blä fasar för det. Hur kan man vara så sjukt skoltrött när man precis haft en veckas lov och slutar om ca en månad? Fattar inte det, men så är det.

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen o kika lite på teve..är rätt trött, varit ute på promenix med tjejerna i över en timme. O de tar ju på krafterna, gammal och sliten som man är :P Snart hela 19 år, wohoo.

Natti natti. / U



Jiiiiiiihaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0