Citron+hår=Sommarblekt

Herreguuud vilket väder det var igår! snart kan vi nog hänga in våra vinterjackor för gott.
Jag utnyttjade solen ute på min terass med lite skön musik och citron saft i håret. Och visst blev det lite ljusare. Så det är något kan kan rekommendera. Ta en citron och dela på mitten och sen gniiiider man in saften i blött hår (man får ganska  mycket fruktkött i håret men låt det vara kvar) Då bleks håret lite snabbare.

Här är förresten mitt hår



Efter tårta hos Solen där på kvällen åkte vi till söderhof som inte direkt är ett ställe att rekommendera. Fast det fanns dock ganska intressanta folk där och några ansikten som man kände igen.
Nu ska jag åka och köpa en hylla

Tjoo

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0