Damn I like the way you move

Då var man hemma från en liten shoppingrunda med mamma, blev ett par löparskor, ett par träningsbyxor och linne. Behövde en förnying på den fronten! Så ikväll ska jag ut och springa :) Det behövs också kan jag säga, har varit allt för dålig på att träna på sistonde. Så nu ska jag försöka köra igång igen!

Fick förresten brev från utbildningen jag har sökt till hösten, och som jag trodde fick jag inte gå den kursen eftersom man ska vara tjugo när man börjar. Men hade hoppats på det ändå! Jag vill ju det här. Det är en turismutbildning jag sökte. Men det roliga var att han som skickade brevet skrev att han trodde att jag skulle passa in på en annan utbildning dom har på den skolan, där det då inte är någon åldersgräns. Men det känns lite konstigt.. då måste jag ju tänka om igen, men får se hur det blir. Ska ge mig själv lite tid att fundera över detta!

Nu ska jag göra klart en grej till skolan och få det inskickat.

Puss / U

 
Jag i solen


Nya kläder och skor att träna i :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0