Give me two good reasons why i ought to stay

Jag måste säga att jag tycker vår nya design är väldigt käck, även om bilden på mig är lite specifik. jag är också helt kär i the boat that rocked och allt som har med den att göra, sitter och lyssnar igenom alla låtar nu och man blir faktiskt på betydligt bättre humör trots att jag sitter och skriver uppsats om buddhismen!

Idag var jag väldigt modig, några vet varför och dom flesta skulle nog inte tycka det var modigt. tjoho!
nu blir det promenad och glass, synd bara att det är så kallt


GRATTIS U TILL JOBBET!!


/A

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker faktiskt du var modig påriktigt :)!

2009-04-20 @ 21:08:06
Postat av: Tea

Alex är ett riktigt lejon! Värt en applåd

2009-04-21 @ 07:58:29
URL: http://juudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0