Glad påsk!

Vaknade runt halv tolv idag och det första jag fick göra var att gå ut och leta efter mitt påskägg, jag vet, garva gärna åt mig. Det gjorde mamma också, hon var bara tvungen att se "sin 19åring springa runt och leta efter ett ägg i trädgården". Behövde dock inte springa så långt :p Som tur var. Blev iaf väldigt glad för mitt påskägg, fanns en massa godis i det och så ett presentkort på H&M :) De va inte helt fel.

Dagen har för övrigt varit riktigt skön! Underbart väder, gick över till grannen och spelade kubb, krocket och boul med dom och efter de blev de påsk lunch/middag här hemma!

Inga planer än för ikväll, eller tjejerna kommer nog hit till en början så får vi se vad som händer sen :D

Kramar / U



På jakt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0