Jag hittade dem! Äntligen.

Som ni såg på bilderna har jag och Tea haft en mysig eftermiddag i solen, gick till och med utan jacka! Då är det vår skulle jag vilja säga. Hittade dom perfekta pumpsen, har letat efter ett par casual svarta med ändå snygga och hållbara, och nu hittade jag dom äntligen :) Det är något man alltid behöver, de funkar liksom till allt..

När jag kom hem satte jag mig på altanen med mamma och pappa och drack ett glas vin och pratade och nu ska vi snart käka middag. Ikväll blir en lugn kväll, laddar upp inför imorgon när vi ska fira att Sofia blir 19 :D

/ U




Jag redo för stan!




Mina underbara pumps (ursäkta dålig bild, är från mobilen..)

Kommentarer
Postat av: Nina

Dom var jättefina :D

2009-04-03 @ 23:56:47
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0