Jag överlevde!!

Nu var det ungefär 1 dag sedan jag klev i land i Sverige igen efter denna kryssning till Åbo.
Herregud... säger jag bara. När vi klev ombord i förrgår började vi med att fixa oss, sen blev det av till taxfreen. Ammie och jag köpte en flaska rosé och sen delade vi fyra tjejer på en Bacardi Grand Melon. Sen tillbaka till hytten och förfesten kunde börja liksom. Vi var smarta och satt i de andras hytt så att vi slapp få massa öl och sprit i våra sängar :p haha
Förfesten var riktigt rolig och om jag ska vara ärlig så hade jag som roligast i hytten. Låter konstigt, men på klubben var det inge vidare eftersom de spelade dålig och låg musik, + att alla var äckliga.
Vid 3 på natten somnade jag i min säng med kläderna på och de andra trackade mig såklart eftersom jag var först med att somna. Men jag klarade mig rätt bra undan ;)
Vid 5 skulle de andra sova och då blev jag lite halvpigg och kunde knappt somna om igen. Smart där!
Vi vaknade vid halv 1 dagen efter av att Camilla och Viktor knackade på dörren och sa att festen fortsatte nu. Efter ett tag satt vi där också och drack det sista från gårdagens sprit. Sen bar det av till Taxfreen igen och jag handlade hem en Koskenkorva och ett coolt rosévin.
Båten gick i land vid 6 tiden och då drog vi direkt till BK för att äta. Sen drog de flesta hem, förutom jag. Jag hoppade av i Barkarby och gick hem till min vän Martin. Han och hans kompisar skulle dra vidare på skiva sen, men jag kände att det räckte för den här gången. Haha

Så idag har jag varit helt död. Bakis är jag men jag brukar inte ha en sån ond huvudvärk som jag har haft idag. Men jag mår nog som jag förtjänar :) Har iallafall gjort lite nytta idag genom att jobba med projektet.

Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0