McMuffin

Jag har inte varit sämre jag! Bärmuffins här med!







Jag har haft en mega stressig dag men nu har jag lugnt ner mig. Snabb uppdatering om vad som har hänt i mitt liv: Färgat håret ljust...fult. Det är därför jag inte har showat med det nya håret här på bloggen utan solen, alltså inte sofia, måste bleka det lite först. Om ni ser mig på gatan så skrik snälla inte. Antal frisörer som ska dö: 1. Ikväll ska jag och soleman på jens studentskiva, det ska bli kul men jag har jätte ångest över mitt hår så vi får se hur glad jag kommer vara.

Annars är det bra! Nu ska jag hem till mor och hämta vin.


PoK / T

Kommentarer
Postat av: SOLEN

t´s muffins var faktiskt finast :)

men vilka är godas? jag kan vara jury!

2009-04-01 @ 18:38:09
URL: http://juudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0