Polyvore.com

Sitter i skolans datorsal och gör egentligen ingenting vettigt. Skulle egentligen fortsätta måla på min tavla, men jag gav upp ganska snabbt eftersom den är så ful. Då satte jag mig i datorsalen och tänkte att jag skulle göra lite photoshop sidor till grafiska komunikationen, men när jag kollade runt efter lite inspiration hittade jag en helt grymt rolig sida. Polyvore.com heter den och där kan du skapa dina egna inspirations sidor med kläder, möbler och annat roligt.
Jag blev medlem direkt och började skapa min första sida. Är väl inte värsta mästerverket men lite söt blev den allt.

Gå in och börja lek ni med :)
www.polyvore.com


mys
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är linnena ifrån??? asfina

2009-04-21 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0