Musik

Klockan är snart 2 och jag har ännu inte gått ut i det vackra vädret. Solen lyser in genom fönstret och det ser väldigt inbjudande ut, men jag orkar verkligen inte. Vad ska jag göra ute själv? Kanske ta en promenad, men det känns ju lite onödigt när jag ska iväg och mortionera lite senare idag. Haha!
Men jag har det rätt mysigt här inne med bra musik och en kaffe latte i min hand. Musiken består av Hildas gitarr´s nya låt Musik som jag fick tag på igår. Tea borde minnas den från spelningen för den är riktigt mysig och man blir glad av den. Kan behövas en måndag som denna!
Om några timmar ska jag då ta tåget till Kallhäll för att gå på KI-gympan på Friskis & Svettis. Hoppas Moa ska gå på den för jag har inte lust att hoppa runt där ensam..

Har fixat med lite små detaljer på bloggens design så att den inte ser så simpel ut. Inga stora förändringar men ramen runt headen är borta, datumet är i början av inlägget, rubrikerna har fått en ny färg och textsnittet är annorlunda.

Nu ska jag hitta på nåt mer vettigt..

/S

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: hehe, tack! fin blogg :)

2009-04-20 @ 14:57:46
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: Emmeli

tack så mycket :)

2009-04-20 @ 15:55:34
URL: http://emmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0