Östersjöns dansgolv kommer inatt bli väldigt osäkra..

Lovet har precis börjat och nu är det äntligen dags för lovets kryssning. Även denna gång åker vi med Silja Line och båten M/S Galaxy! Det är en 23 timmars kryssning och båten tuffar iväg runt  7 tiden ikväll.
Egentligen gillar jag inte att man åker denna tid, för man mår så sjukt jävla illa dagen efter och då måste man sitta kvar på båten till klockan 6 på kvällen. Inte så mysigt att må illa när tillvaron gungar bokstavligen. Men jag får väl fortsätta dricka imorgon så jag orkar med dessa timmar..
Men nu måste jag börja packa och göra mig iordning. Ska ta bussen om 2 ½ timme och jag har inte fixat nånting.

Heeei doooo
/S




Denna bild fick jag av Marc på min födelsedag! Han var mycket ledsen att han inte kunde komma och fira mig..
haha

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Kul att du gillar dom!! :)

Så lite så!

2009-04-07 @ 17:32:23
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0