Safe above it all she's drinking mercury on ice

ikväll är det paarty! Teas studentskiva närmar sig med stormsteg och kvällen inleds med pizza hemma hos mig, en riktig lyxmiddag med andra ord. Tyvärr så är jag fortfarande sjuk och min feber är nästan, nästan borta. Så det blir en lugn kväll eftersom jag inte kan vara en judas och svika min kära vän på denna viktiga dag i hennes liv.

Sofia lämnade nyss mitt hus och jag sitter här ensam och funderar, kommer mitt linne hinna bli torrt tills kvällen nalkas eller kommer jag behöva gå runt i något annat, något som liknar en blå klänning. Jag vill nämligen inte ha denna blåa klänning på mig eftersom temat färgglatt inte riktigt känns passa in på enbart en blå klänning. Blå är visserligen en färg, men inte en så glad färg.

Nu sitter jag och tittar på när min fågel äter jord, man kan ju tycka att jag borde plugga men ja jag vet, det är så tråkigt.


/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0