Sånt är livet

Skönt att ha den här jobbhelgen avklarad! Men nu är man lite trött, och helgen har gått så fort! Man har liksom inte hunnit göra så mycket mer än att jobba..men jag behövde verkligen det, det ekar typ i min plånbok nu för tiden eftersom jag inte jobbat så mycket på senaste tiden. Men nu har jag några pass helgerna framöver så det blir nog bra :)

Efter jobbet idag åkte jag och Sofia hem till Nicklas och drack kaffe med honom på hans balkong o sen körde vi lite playstation, guitarhero men med trummor och mick också! Skitskoj. Sen åkte jag och Sofia hem till mig och käka middag och ikväll har vi degat framför teven bara.

Börjar sent imorgon så de e skönt, men ser inte fram emot den här veckan. Måste jobba stenhårt med projektarbetet varje dag så att det blir klart till helgen. Men de ska nog gå bra, att tänka positivt är i alla fall bra! Det kan bli lättare då.

Nu..sängen! Godnatt folks. Puss / U

 

Vi fick låna Alex mammas finåk till bion igår :D haha



T-bagen provade kläder i ett lurvigt, rosa provrum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0