Systrar i linne

Det här är ett fantastiskt, lågbudget linne som har vandrat bland många av oss. Köpt i New York av Sofia, Lånad av Alex som sedan Ida tog av henne. Vem ihitatde inte linnet i Idas garderob om inte jag? I min ägo under några månader tills alexlånade det av mig. Nu har jag tagit tillbaka det igen mohaha. Saken är den att den riktiga ägaren, Sofia, hon har typ bara använt det en eller två gånger, men vad som är hennes är vårt.





Sofia                        Ida                        Alex                              Tea

Kommentarer
Postat av: SOLEN

"hon har typ bara använt det en eller två gånger"

FEL FEL FEEEEEL!

"hon har typ aldrig använt det själv"

haha :D

2009-04-01 @ 19:43:29
URL: http://juudas.blogg.se/
Postat av: a

alex lånade´? hörru du, jag är den rättmätiga ägaren efter sofia

2009-04-01 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0