The boat that rocked

Är hemkommen från jobbet och har precis fått en god hemmalagad pizza av min mor :D Så nu är jag mätt och glad. Ska iväg på bio med Alex & Tea om en stund. Vi ska se "The boat that rocked", verkar va en kul film. Så blir de till att kika runt lite i affärerna också tror jag, har ett presentkort att göra av med så får väl se om jag hittar nått :P

Sjuka killar på jobbet idag förresten, kom först gående och ville beställa i driven men det fick dom givetvis inte så jag skickade iväg dom..så tar det en halvtimme eller nått och så var dom tillbaka, i en kundvagn!! "Det här är ett fordon, nu får vi beställa va?" Tsss..säger jag bara, men lite roande var det att se vad folk har för sig en lördag..

Nu ska jag göra mig klar! Ska iväg till Alex om ett tag o hämta hennes lilla sportbil som vi ska ta till bion ;D Haha

Puss / U



Coola katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0