Grill, skönsång och kubb= Snaaaart sommar

Igår köpte jag faktiskt ett par platta ballerina skor som jag kan ha när jag inte orkar klampa runt i mina klackisar. Jag går ju i tio cm klackar heeela tiden och det var när jag var ute och sprang som jag märkte att hälsenen har blivit kortare för så fort jag måste böja foten uppåt gör det ont:(

På eftermiddagen drog jag, Sofia och Ullis ner till gröna udden för att grilla korv med megacoola och proffsiga hollywood make believe som precis har spelat in två nya låtar som JAG redan har fått höra! ( and it sounds awsoooome! jag tvingar er att ha koll på det bandet!) Deras söta bandmamma Lollo var också är och sjöng med bandet, hon var lika bra på det där som dom var. Kan inte förneka att jag kände mig omusikalisk i deras sällskap. Men min dusch vet att jag kan sjunga! haha


Live spelningar

Två härliga brudar!

En korvätande jag

Efter lite middag hemma hos Ullis bjöd vi dit Peter och Sockan och utmande killarna på en omgång kubb men det blev mörkt direkt så vi gick in och kollade på skräckis istället. Jag gick baklänges upp i trappan när jag kom hem;D

Och så imorse vaknade jag av pappa som kom in med påskägg. Godis godis godis, och ett jordgubbsläppglans.
Snart ska vi stora barn åka med pappa och äta lunch, det ska bli myyyys pys.



Jag gillar förpackingen!

Sååååå, det var en liten uppdatering.

Peace / Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0