Geeee Miiiig Naaagellaaack * POFF!*

Jag fyller inte år om en vecka som ullis, MEN jag tycker att jag förtjänar ett nagellack ändå.Därför hypnotiserar jag alla som läser det här inlägget och hoppas att något köper ett åt mig. Annars får jag bekosta det själv...men det är inge kul.
Helst vill jag ha nagellacken Cheeky chops eller Artful dodger från Butter London (Fast jag vill nästan att det ska gå en en liiite grönare ton), köp!...Ett aprikosfärgat går också bra.

Jag tycker att det är dåligt att jag inte har hittat en affär som säjer Butter London här i sverige. Förresten , idag var lyckan total!! Challe, min underbara vän var i Usa förut och köpte ett läppglans från Bigelow Chemists, det var underbart, jag grät, mintchokladsmak och så en röd/aprikos färg, lovely! Och nu har jag hittat den enda affären i Sverige som säljer det märket. Ska in och leta efter det där förbannade läppglanset imorgon tror jag!

Family Album


Här är jag och mina framtida vänner på tåget!


/ Tea

Hildas Gitarr - In the morning



Kommentarer
Postat av: U

haha härlig bild :D

2009-04-21 @ 17:49:49
URL: http://juudas.blogg.se/
Postat av: BEA

snygg bild Tea <333

2009-04-21 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0