Watchmen

TJULULULU!

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade i denna lilla blogg. Fy på mig! Men jag har mina ursäkter och de flesta är att skolan. Hela förra veckan kämpade jag, Moa och Catta med vårat projekt hur mycket som helst. Vi var tvungna att skicka in våran drinkbok för tryckning senast i torsdags eftersom det tar 2 veckor innan man har den i brevlådan. Paniken var grov men vi var faktiskt klara klockan 5 i torsdags eftermiddag.

Det jag egentligen skulle berätta med detta inlägg var att jag var på bio i måndags med Martin och såg Watchmen. Jag kan bara säga att det var en mycket grym film och den är verkligen värd att se! Älskade verkligen bilderna, färgerna, citaten och inte minst musiken.
När den kommer ut på DVD kommer jag kasta mig på den!

Nu ska jag nog sova även fast jag är ledig imorgon. Eller förresten, jag är ledig hela veckan! Woho

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0