The river

Det går minst sagt trögt här i bloggen. Alla jobbar och är bortresta och ingen vill skriva.
Nu är jobbet över för min del iaf, och det känns faktiskt lite sorgligt konstaterade jag och Tea när vi sa "Hejdå för alltid" till vakten Ken (Barbie Ken, vi vet inte vad hn heter)

Nu sitter jag ute på framsidan i detta molniga väder och lyssnr på Bruce Springsteen. Har målat mina naglar svarta under en kort depp-period och det blev kanske inte så underbart vackert men så får det va. Funderar på om jag sk in och göra mig en kopp kaffe och sen flytta ut hit igen. Ikväll kommer min familj hem och  min vecka av ensamhet och frihet är över. Vet inte om det blir en tur med båten nu i veckan mn med tanke på vädret känns det inte överdrivet lockande.

Nu har jag inte träffat en annan människa på nästan ett dygn, och det känns faktiskt rätt skönt. Men jag får lite för mycket tid över för att tänka, fast det är nog mest positivt, även om jag begraver mig själv ibland. Nu börjar det regn här ute också så borde nog ta mig in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0