alex and the chocolate factory

Nu har alla lämnat bloggen, och jag själv känner mig kluven, vart bär mina vägar? Tur att jag har lite semester att fundera under.

Just nu sitter jag i Trosa, alla i familjen har fått tag på varsin dator så vi skulle lika gärna kunna va på land (Tack V54 för internet och tack 3G för min del). Vi kom hit igår eftermiddag och stannar nu förmodligen tills på fredag för att rida ut stormen som nalkas ikväll, kl 21.00 verkar det som om regnet ska börja. Då blir det att fälla upp kapellet och mysa framför en film. Just nu ska vi ta och grilla på bryggan (gräset?). 

Idag har varit en dag fylld med lycka och extas, följande bilder får förklara..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling pågår!!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0