Badlands

I onsdags blev det firande av Ida som tog studenten, dagen började i rålis, fortsatte runt i stan på ett flak (dränkt i öl, 10 grader och regn var ingen höjdare efter två timmar), sen tog vi oss hem till ida där vi fick låna en dusch (tack) och sen bar det vidare in till en vän i stan och sen till klubb onsdag (då ida gick till sin slutskiva). Där träffade jag halva kungsängen ungefär, alltid lika trevligt..

Tack vare den underbara kylan då vi åkte flak så har jag nu fått världens förkylning, det känns som om jag ska dö. Tea kommer förhoppningsvis hit snart och om jag får som jg vill så ska vi spela time-splitters. Vi skulle egentligen ha åkt in till stan men om ni tittr ut genom fönstret så förstår ni nog vrför vi valde tt stanna hemma istället.

Poor man wanna be rich
Rich man wanna be king
And a king aint satisfied
'Til he rules everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0