Feel my heartbeat

Äntligen hemma efter jobbet och det känns underbart att vara klar med denna helgs jobb. Skulle egentligen bara jobba igår, men jag ställde upp för Tess och tog en bit av hennes pass. Vad spelar det för roll om man jobbar när det är ändå regnar? Pengar får man ju också..
Huvudvärken börjar komma smygande nu efter gårdagen, men jag har väl bara mig själv att skylla. Vid 8 kanske gick jag och Alex hem till Karin och Danni där även Ullis och Jonas befann sig. Jag hann ta några glas vin innan jag drog vidare in mot stan. Bussen var super sen så jag missade tåget, men som tur träffade jag en vän och vi drog till Sport och tog en öl innan nästa tåg gick.
Vi drog spontant till Kungsholmen. Där träffade vi lite folk och partade loss. Mycket dricka blev det nog men ska man bli slirig så ska man!
När stället stängde vid 2 ringde Jenny efter skjuts och vi fick åka bil enda hem. Skönt!

Nu ska jag äta glass med mormor och morfar <3 De är här på middag!
/S


Kommentarer
Postat av: Tea

Gud var lik din mamma är din mormor!

2009-06-14 @ 20:41:01
URL: http://juudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0