Hollywood make believe på Stampen

Igår blev det spelning på Stampen för fulla gubbar. Hollywood make believe spelade igen och den här gången på ett väldigt chill ställe som jag aldrig har varit på tidigare. Vet inte om det var coolt eller läskigt med tusentals döda djur i taket men antar att det låg nån slags tjusning i det ändå.
Hur som helst var dom jätte duktiga och det var roligt att vi kom iväg den här gången. Jag lyckades samla ihop med klasstjejer också så det var extra trevligt sällskap, vi har inte sett sen vi tog studenten.



Kvällen outfit var tagen från den alltid inspirerande Lauren Conrad



Alex kändes avslappnat rockig när vi väntade på vår ride

På tåget mötte vi Mikaela och Ida kom springandes i sista sekund. Men! Fint folk kommer alltid sent. I kallhäll och barkarby hoppade Seth och Anna F på.

I stan mötte vi upp Jessica och Anna C.


Peter laddar inför spelningen



En hel bunt coola killar. Dom drog helt klart till sig mest publik under hela kvällen.

Efter spelningen drog jag, Alex och Ida till donken för att äta lite gourmet och invänta tåget.


Idag vart det jobba, den här gången fick jag dock jobba med Alex hela dagen, det var kul men arbetet var inge vidare, speciellt inte efter att vi inte blev bjudna till tårtkalaset på fika rasten, dumma gummor och gubbar.

/ Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0