Honey, I want the heart, I want the soul

Midsommarafton spenderades hemma hos emilia, det var jätte trevligt och vi spelade guitar hero: world tour tills jag hade kramp överallt. Ibland försökte jag stjäla mikrofonen av ida, men det visade sig vara ett nästinitll omöjligt uppdrag. Jag gick väl och la mig kvart i 6 och precis när jag äntligen lyckats somna så känner jg hur ida kastr sig ner i min säng, man kan ju undra varfrö. det slutade iaf med att jag gick upp och la mig i mina föräldrars säng istället (och gick upp var 10e minut för att få tyst på fågeln som skrek som en galning)

Idag bär det av in till stan för att hämta ut biobiljetter, måste säga att det inte känns som ideal midsommardagen direkt men det är helt klart värt det, vad gör mn inte för harry potter? Tea har lovat att ta med biskvier till den långa trista tågfärden och sen ska vi hem till mig och laga pesto och pasta, men vi fuskar lite med efterrätten(färdig morotskaka, hoppas den är god)



For the ones who had a notion,
a notion deep inside
That it ain't no sin
to be glad you're alive
I wanna find one face
that ain't looking through me
I wanna find one place,
I wanna spit in the face of these badlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0