Osäker höst?

Nu känns inte min framtid lika säker som den gjorde för nån vecka sedan.. Fick brev från Stensund och där stod det; Kanske! Alltså är jag reserv, men jag har ingen aning om vilken plats jag ligger på. Jag tror faktiskt jag hade för bra betyg eftersom ett krav var att man skulle ha ofullständiga betyg så jag förstår om de måste välja andra före mig. De kan ringa mig när som helst och tala om att jag har kommit in så jag hänger verkligen på telefonen 24/7.
Vad händer om jag inte kommer in? Fan, jag hade ju verkligen min framtid planerad, iallafall ett år och nu känns allt så osäkert. Jag vill inte jobba... eller vill jag det?
Usch vad osäker jag känner mig :( Bläh


Var jag tvungen att ta studenten? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0