psycho killer, qu' est-ce que c'est?

Idag var mitt sista besök hos tandläkaren, men en hemsk sak hände på vägen dit. Jag trodde att jag hade jätte gott om tid, vilket jag också hade till en början. Så jag sitter lugnt vid mitt köksbord och försöker fundera varför mitt office-paket har lagt ner, och varför inte e-legitimationen på handelsbanken fungerade (vilket det sen gjorde). Så jag blev sen, väldigt sen. Jag lämnade mitt hus fem över halv och bussen gick tjugo i. Jag tänkte att jag kanske skulle hinna.. Så jag börjar gå, med min väska som vägde ungefär fem kg på grund av alla skolböcker som jag skulle ta med för att lämna tillbaka(aldrig mer gymnasie-plugg). Sen ser jag bussen komma, och jag springer, springer så som jag aldrig har sprungit förut. Det är då jag upptäcker att min kondition inte var som den var, och jag håller på att dö av ansträngning. Det tog ungefär en kvart innan jag kunde andas normalt igen. Nu sitter jag hemma hos Tea och dricker kaffe, och snart bär det av till skolan för en härlig dag. Ska även försöka hitta en jeans jacka som jag kan ha till studenten (som ni ser i inlägget tidigare så är det vider-väder på fredag).

Önska mig lycka till, och kom ihåg, skölj inte munnen efter ni har borstat tänderna! (flouret från tandkrämen ska va kvar)

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0