Rolig kväll!

Dagen började med att jag och mamma åkte till Stinsen och bytte min ring som jag fick i student present, den var nämligen lite för stor. Men nu är den perfekt ;) Sen åkte vi hem till några vänner till familjen vars dotter hade konfirmerats..så blev buffé mat igen (har käkat det 3 dagar i rad nu), men jag klagar inte!

Sen åkte jag hem till Karin och Danni som flyttade in i sin nya lägenhet idag! Jätte fint hade dom det. Jag blir så sugen på att flytta jag med..men de lär inte ske än dirrekt. Efter det mötte jag upp de andra "judas tjejerna" och vi gick hem till Sofia där vi suttit och snackat, druckit te och ätit beskvier hela kvällen lång :) En jätte rolig kväll faktiskt..

Nu blir det sängen, är trött som få. Godnatt.


Puss

/ U



Jag kan gå ner i brygga, kan du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0