"Tjejer, glöm inte leget!"

Igår var vi alla fyra på Hildas Gitarrs´s spelning på Harry B James. Lite efter 8 åkte vi iväg med den gula bilen för att först åka till McDonald´s och sedan göra stan osäker. Jag hade påmint alla att ta med sig sitt leg eftersom vi skulle in på en klubb och utan leg = ingen spelning. När vi kommer in på Donken upptäcker Alex att hon har glömt sitt hemma så efter vi har ätit vår mat får vi åka hemåt igen och hämta det. Resan in till stan gick galant och Ullis klarade körningen perfekt!
När vi kom fram till Harry B James fick vi parkeringsplats precis utanför på gatan så det var super. När vi kom in och skulle visa våra leg visar det sig att JAG har glömt mitt leg, jag som hade tjatat på de andra att inte glömma det hemma. Det var lite pinsamt men vakten var snäll och lät oss komma in iallafall! Därinne beställde vi en varsin alkoholfridrink eftersom alla tänkte vara nyktra och så lyssnade vi på de andra banden som spelade. Det första var lite för skrikit för vår smak, men det andra var faktiskt bra. Fast Hildas Gitarr var ju bäst, såklart! Vi hoppade och skuttade lite till musiken och det var mysigt.
Sen brummade vi hem och var hemma en halvtimme senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0