50 öre titten--->

Ja vad kan man säga om helgen egentligen? Bilderna får tala för sig själva även fast det finns mycket vi inte kan visa. Vi skulle då till Magenta, och hälften hamnade där som planerat, men jag Linnea och Karin var inställda på sista tåget hem så vi kom aldrig fram faktiskt. Vet inte om jag ångrar det eller inte. Hur som helst så kom vi tillbaka till kungsängen vi tre och jag stötte på en bekant människa, hamnade hemma hos honom över natten men lämnade pojken i sängen för att gå hem och duscha av mig och städa huset kl 08. De andra tjejernas berättelser är också värda att berättas om men eftersom jag inte var med så är det upp till de damerna att skriva.

Sen vill jag bara tacka mina babes som var här! Tack för presenterna och för hela kvällen och ert sällskap;D Puss på er, Ullis, Alex, Sofia, Ida, Jenny, Linnea och Karin<3


Heta BRYYDEN!


















Jag och Sofia drack snapps, krääääk





 




















Lägg märke till filluren bakom















Gang Gang Dance - Princes

Baha!!!!

Kommentarer
Postat av: Karolin

snygg klänning du hade, vart har du köpt den? :)

2009-03-17 @ 17:49:11
URL: http://karolinnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0