Bonus till folket!

Tea har gjort fint i bloggen ser jag :) Nice bakgrund måste jag säga.

Kom för övrigt hem från skolan nyss, började tolv idag så det har inte varit en sån mardröm som man skulle kunna tro. Inte för att jag har njutit av dagen men ni fattar min poäng. När jag kom hem hittade jag ett brev från h&m med en bonuscheck i så det gjorde mig lite extra glad även fast det inte var några större summor :p

Ikväll blir det kanske träning om jag rycker upp mig och går dit..känner mig lite seg nämligen. Annars ska jag läsa min engelskabok "Julys people". Nån som har läst den? Om inte, gör inte det heller. Har aldrig varit med om en svårare bok, fattar noll. Har till och med börjat om i den flera gånger, men det hjälper inte! Suck.

Jaja, ska glida härifrån nu. Hörs. / U



H&M spring 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0