Crazy syster!

Idag har man agerat chaufför till tåget åt mamma och hennes jobbarkompisar som just nu är på väg till Tallin för att bo på nått spa hotell, lyx! Men det betyder att bilen är ledig några dagar framöver, alltså ett plus för min del ;)

Nu har jag och syrran precis käkat våfflor och nästa moment är att ge sig ut och springa (hon är galen). Men planen är att jag ska komma igång med träningen så varför inte? Kan bli kul, eller jobbigt. Jag tror ju mest på det sista men vi får väl se :P Ska snöra på mig skorna nu så vi hörs senare.

/ U


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, va gott det ser ut

jag fick också våfflor igår :)

2009-03-26 @ 12:06:38
Postat av: Blirr

crazy syrra alltså :P

2009-03-26 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0