Dont you know love is stronger than jesus?

U klagade visst på att de va dålig uppdatering och det kan jag hålla med om faktiskt. Och medan hon  byter om till träning har jag bytt om till myskläder,, tänker med andra ord inte röra mig utanför mitt hus idag. Sitter och lyssnar på musik, tittar på tv och väntar på att mamma ska komma hem så att jag får äta middag nån gång. Idag blir det raggmunkar med fläsk, mumma.

Idag har varit ännu en jobbig skoldag. det är mycket att göra nu känner jag och jag håller på att stressa sönder. Sen att man snart ska söka till högskola/universitet gör ju inte direkt saken bättre. Sooo.. panik. mitt öga har börjat rycka igen också=panikstress, stresspanik och allt annat liknande.





/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0