En näve bakifrån greppar tag om mitt hår!!

Jag vart ju livrädd. Imorse när jag satt på tåget in mot jakan hände något som man inte väntar sig ska hända varje dag. Jag satt ensam i en vagnsektion med nån 40-50 åring. Ingt speciellt med det liksom. Och så kände jag att det var dags för musik så jag pluggade i hörlurarna och lutade mig tillbaka, tryckte på play och det kändes väl lite lågt så jag höjde lite men det blev inte bättre. Och så elt plötsligt kommer en näve bakifrån och greppar tag om mitt hår!! Det instabila freaket bakom mig höjer tonen och säger typ att vi ungdomar inte har någon respekt för andra bla bla bla och höll ju på att svimma av chock! Det glappade bara i hörlurarna viskar jag helt mållös. han muttrar och lutar sig surt tillbaka och jag är ju så rädd så jag gick därifrån med tårarna smygandes i ögonen. Nu är jag bara skit sur och på krigshumör. Men fyyy Faaan vad jag inte såg det komma. och vilken sjuk människa. Såg jag ut som någon som skulle sätta mig och pumpa musik utan respekt på tåget? Han måste ju ha varit sjuk i huvudet eller någon, rymt från psyket.

/ T



Kommentarer
Postat av: U

Haha men gumman, vilket freak :p

2009-03-16 @ 17:23:23
URL: http://juudas.blogg.se/
Postat av: aaaaaaaaaaaa

freakshow madness

2009-03-16 @ 17:57:14
Postat av: Anonym

helt rätt gjort av han anser jag ;)skärpning tea! :O

2009-03-16 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0