Hårfärgning är inget man ska ge sig på..

En sak kan både T och jag konstatera, att färgning av hår inte nödvändigtvis är något man ska ge sig på hemma. Men nu var det nödvändigt, såg ut som en skata i håret. Utväxt och fult.. så vi här färgat och grejat för fullt här hemma. Först la vi i nån färg som gjorde att håret skiftade i gråa nyanser, så vi la i en annan färg och då blev de väl ljusbrunt (eller nått i den stilen) o så slingor på de. Så nu är jag väl inte dirrekt blond längre, men jag ville inte vara sådär jätte blond längre heller så man får väl se det lite positivt i alla fall. En förändring! Lägger väl upp en bild imorgon på mitt nya jag.

Ska sova nu snart. Imorgon är det prov dirrekt på morgonen, i psykologi..lagom kul.

Godnatt! Kram / U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0