Hej på er!

Igår var jag som sagt på arbetsintervju. Jag tror att det gick bra, eller ja, jag hoppas det iaf :) Nu håller jag verkligen tummarna för att jag ska få det här jobbet. Jag skulle bli så glad! Efter intervjun gick jag hem till min mormor och käkade god middag och kollade på hemma fruarna och sen somnade jag faktiskt. Sleten som man är så här dags på året när det är en miljon grejer i skolan hela tiden. Tog förresten två timmar att åka till skolan från mormor imorse, men det innebar att jag fick tid att sova på bussen i alla fall! Haha, man ska alltid se det positiva i saker och ting.

Tycker att det varit ganska dålig uppdatering här på bloggen förresten? Vi är ju fyra tjejer som skriver så bättre kan vi! Kom igen nu!

Nu ska jag byta om för träning :) Vi hörs. Kramar

/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0