Hemma

Goddagens!

Vaknade vid åtta tiden idag med en hejdundrande huvudverk så jag låg kvar i sängen och skippade skolan idag. Vid tio tiden var jag uppe igen, tog lite frulle och la mig i soffan och kollade på film. Mys på en tisdag, - huvudverken då.

Blir väl förmodligen lite plugg senare på dagen, A och jag ligger lite risigt till annars. Projektarbetet skulle tydligen vara färdigt tidigare än vi anade, väldigt kul..

Såg att Sofia skulle spela korpen i helgen också, är mycket ledsen att behöva säga att jag inte kommer kunna heja fram dig. Du vet nog varför, vi har ju nämligen ett jobb att sköta också :P Och i helgen är det min tur, har två underbara pass att se fram emot..yeeyyy (not). Aja, money money money säger jag bara.

Hoppas ni får en bra dag! Själv längtar jag redan efter dagens/kvällens höjdpunkt: Desperate housewives :)

Kram / U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0