Ingen vidare tv kväll inte

Sitter uppkrupen i soffan med en kopp te och teven på i bakgrunden, observera bakgrunden. Torsdagar sugen ju verkligen när det gäller tv. Det går inget bra på hela kvällen! Men å andra sidan så klarar man sig nog en kväll utan tv, haha

Annars har jag funderat lite på vad det är som ska inhandlas för min del på lördag, är lite shopping inplanerat då nämligen :) O den här gången ska jag inte springa ut i affärerna och köpa allt kul som jag ser, utan planera det hela lite mer så att jag inte gör slut på alla pengar det första jag gör. Det jag ska prioritera är nya skor. Har tänkt att jag ska handla ett par vita converse och ett par svarta pumps. Går att matcha med det mesta liksom! Sen är det väl lite annat smått och gott jag har funderat på också men vi får väl se vad jag kommer hem med.

/ U


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!

2009-03-27 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0