Ja, jag är avis!

Väldigt glad för T´s skull. Skulle ju lätt vilja vara med en dag på Veckorevyn jag med :) Kul som tusan låter det.

Idag började jag min morgon med ett träningspass, jätte härligt faktiskt. Man vaknar till och känner att man lever istället för att ligga och sova halva dagen (så här hade jag inte sagt om jag varit ute och festat igår). Men så var inte fallet som ni kanske förstod. Efter träningen, vid tolv, började jag jobba och nu har jag precis kommit hem. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, resten av tjejerna verkar vara sugna på fest. Får väl se hur det hela urartar sig ;)

Nu ska jag tigga mat...är hungrig som en wolf. Höres, puss

/ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0