Jag är glaaaaad :D

Hej på er!

Jag måste bara få berätta hur glad jag är. Idag i skolan ringde dom från ett jobb som jag var och sökte förra månaden. Jag är en av de 60 som är utvalda av 500 sökande, och 50 personer av dom sökande kommer att anställas. Snälla, snälla, snälla! Låt mig vara en av dom! Jag skulle bli så otroligt tacksam och glad. Ska hålla alla tummar och tår, hoppas att ni också gör det för mig :)

Fast mina tår kan jag knappt röra nu. Har ju gått runt i stan hela dagen, i klackar! Och nu har jag ont, ruskigt ont. Men vill man vara fin får man lida pin. Fick med mig ett par söta trosor, ett linne med nitar och ett armband med nitar hem. Ska lägga upp bild och visa sen tänkte jag. Nu ska jag ägna mig åt lite shopping på H&Ms hemsida, ska se om jag hittar det som jag inte hittade i affärerna idag.

Sen kommer mina allra käraste hit o kollar film med mig! Myspys.
Ha en underbar kväll så hörs vi. Kramar


/ U



Ikväll ska det svullas, och jag säger bara en sak: frukt är för fan inte godis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0