Jag ligger lite efter märker jag..

Oj oj, har nog inte uppdaterat på mer än en vecka här i bloggen. Det känns inte så bra eftersom de andra är väldigt flitiga på att uppdatera vad som händer i våra spännande liv.
Vad har hänt då? Inte så mycket precis, men om lördagen kan jag ju iallafall berätta om.
Jo, i lördags spelade jag ju denna Korpen-cup med Sex på plan. Klockan 9 mötte jag gänget vid Centralen och vi tog tunnelbanan till Telefonplan.
Alla var galet taggade pch det märktes under de första matcherna. När gruppspelet var slut hade vi 1 vinst, 1 oavgjort och 1 förlust. Detta betydde då B-slutspel för oss, inte som vi hade tänkt oss precis. Vi vann iallafall B-semin lugnt och finalen vann vi på straffar. Gissa vem som räddade så att vi vann? ;) Hoho
Så vi kommer få en pokal hemskickad snart. Inte illa eftersom det var vår första cup tillsammans!

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, men nu ska jag kasta i mig lite mat.
xx / S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0