Jordis

Idag är det ju som sagt tekoppens födelsedag, hon blir hela 19 år. Tänk vad dom växer upp fort som små liven! Vi har inte hunnit fira så mycket idag, har varit i skolan men sen gick jag hem till henne och åt stekt mango med ingefära och kokos (GOTT). Men i helgen blir de firande för glatta livet, vi startar väl hemma hos koppen själv och rör oss vidare mot oändligheten.


Nu har jag bäddat ner mig i min säng, tittar på sex and the city och snicksnackar lite på msn. Mitt liv är kul just nu,
U skrev tidigare om att flytta hemifrån, vi kom tidigare på att jordkällaren vid busshållplatsen skulle funka perfekt för oss, gäller bara att skaffa en lövdörr så är det prima ballerina!

mitt och ullis blivande hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0