La Voix

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering här tycker jag och alla andra, så idag får vi skriva.
Igår satt vi hela gänget bänkade framför melodifestivalen och åt grönsaker med dipp, chips och vindruvor. En härlig blandning med andra ord! Vi blev alla väldigt chockade över vinnaren, men inte besvikna. Hon var jätte duktig, tänk om man hade en sån röst liksom. Själv så hejade jag på Måns, men tycker faktiskt att de flesta bidragen var väldigt bra. Tidigare har det väl varit max 1 låt som varit okej tycker jag, så de va kul.

Nu sitter jag här i  mitt hus och lyssnar på Bob Dylan, hade varit kul o se honom spela  men så blev det ju inte riktigt. Får se om man hittar någon annan rolig konsert och gå på.. hörde att U2 skulle komma hit någon gång i sommar(?) så de kanske vore kul. om jag nu har råd dvs, känner inte direkt att jag är på någon ekonomisk topp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0