"Ledig" tisdag

Klockan är snart 11 och jag är INTE i skolan. Helt otroligt! Anledningen till att jag inte är det är att min idrott b är slut och våra bildlärare har intagningar för nya elever så vi får jobba hemma  istället. Men de tyckte ändå att jag skulle vara i skolan klockan 9 för att vara informatör och visa de sökande runt i våra nya lokaler. Jag kände inte riktigt för det imorse när jag vaknade så jag skippade det. Dom klarar sig nog med Moa och Marc.
Sen har jag ju webbdesign klockan 15.20-16.40, men jag ska nog försöka övertala Antonio att få stanna hemma.. haha

Men jag kan nog inte ligga och slappa hela dagen, har ju ändå lite plugg att göra...
Heido :)
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0