Min tur

Då var det min tur. Den mest känslomässiga av oss skulle jag nog säga? Eller kanske inte innerst inne men jag pratar nog mest om mina känslor av oss alla. Min sex and the city karaktär har blivit Carrie. "Skriver fina historier" gjorde att detta var ett självklart val för A men säkert finns det väl någon annan likhet också. Är inte hon också en funderare? Vänder och vrider på allt tills det inte går längre.

Det bästa jag vet är att umgås med resten av dom här tjejerna och njuta av livets goda. Och då menar jag inte mat som A har en passion för, jodå jag gillar också mat men jag menar i allmänhet. Älskar det goda i livet, vilket min familj framförallt älskar att påpeka. Skulle nog trivas bra i en hollywood film..verkligheten är inte riktigt min grej. Men det är inte så att jag glider fram på en räkmacka för de inte! Är allt envis och kämpar för att komma dit jag vill.

Det var väl lite om mig :) hörs snart igen.

/ U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0