Musikfylld fredag

När det var en timme kvar på min dag i skolan rymde jag från lektionen och åkte hem till A med T. Där befann sig också U och vi spelade lite spel och åt godis. Vid runt 4 drog jag och T hem för att göra oss iordning inför kvällen. Det blev rätt stressigt att hinna fixa sig och äta på 1 timme, men vi kom iväg i tid iallafall. Vid 7 var vi framme i Björkhagen där spelningen som vi skulle på ägde rum. När vi kom in insåg vi att vi inte hade behövt åka så tidigt eftersom Hildas gitarr spelade sist. De tre första banden som vi lyssnade på var väl helt okej, men vi började ändå tappa tålamodet. T fick ont i fötterna eftersom hon hade sina 100 centimeters skor på sig och vi båda började bli rätt hungriga.
Men vid kanske 10 tiden var det dags för Hildas gitarr att spela. De var riktigt duktiga och man blev glad av deras låtar, så vi glömde vad trötthet, smärta och hunger var i några minuter iallafall.
När de var färdiga drog vi direkt mot tunnelbanan och när vi kom till centralen köpte vi med oss två cheeseburgare och en pommes. De satt riktigt fint i magen ska jag säga er ;) Höhö
Tack T för att du följde med mig :)

Nu ska jag snart åka till jobbet och jobba från 15.00-18.45. Kul? NEJ!
/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dt är klart att jag fökjhde med sune^^ 1, vi hade en deal och 2, vi är vänner. Puss på diiig

2009-03-28 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

Dt är klart att jag fökjhde med sune^^ 1, vi hade en deal och 2, vi är vänner. Puss på diiig

2009-03-28 @ 16:35:33
Postat av: Nina

tack solle :D

2009-03-29 @ 19:34:51
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0