Nu snöar de som fan.

Hej på er!

Vanlig dag i skolan, men fick gå lite tidigare för ovanlighetens skull :) Nu sitter jag här hemma och väntar på att A ska komma hit, vi har lite plugg att ta tag i. Längtar så sjukt mycket tills skolan är klar, då är det inga läxor mer. Om man ska jobba till exempel, då är man ledig när jobbdagen är slut. Nu spelar det ingen roll hur tidigt man slutar, alltid är det nått arbete som ska lämnas in dagen efter eller nån jobbig läxa som måste göras.

Har förresten inte alls bestämt mig än när de gäller vad som ska göras efter skolan. Jobb eller plugga, det är den stora frågan. O snart ska ju ansökningarna vara inne till högskolan så de är bara att sätta fart på tänkandet. Men blir ju galen. Det är svårt att veta vad man vill göra..

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och koncentrera mig på nuet :p

Tjing / U


Ge mig sommar och en stooooor milkshake med banan o choklad smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0